פרטים עלי

התמונה שלי
בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, כל אחד יכול לעשות שיווק יעיל ומעצים לעסק שלו. בכל גיל ובכל תחום... כנס עכשיו לסדרת הטיפים החינמיים שלי בפייסבוק, הצטרף לקבוצה הפרטית של המועדון, ותתחיל לראות תוצאות... מייד!!!

שיווק חברתי- כיצד ליישם בפייסבוק‏


ראשית דבר... ש י ו ו ק - ח ב ר ת י.
בוודאי שמעתם לא מעט את המושג הזה...

** שיווק חברתי **.
אבל מה זה אומר הלכה למעשה?

מן הסתם התשובה בגוף השם:
שיווק שמתקיים על ידי שימוש חברתי ויכולת ההתחברות של המשווק לאנשים אחרים... בעיקר להתחבר לאנשים חדשים/זרים, להבין את המניעים שלהם, לזרום עם הצרכים שלהם, ולהתחבר איתם על פי הנוחות שלהם.

טוב, יופי... אז איך עושים זאת???

כאן בפייסבוק אין קל ופשוט מכך:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

רבים מהאנשים כאן כותבים משהו על עצמם בדף המידע, ואם לא בדף המידע, אז ניתן לצפות בדרך השיחה שלהם עם חבריהם, על הקיר הפרטי שלהם או בקירות אחרים. ברוב המקרים הם מעלים תמונות, לעיתים כותבים פתקים, יש להם קישור לאתר ו/או בלוג וכו וכו....
כל אלו יכולים לתת לכם המשווקים תמונה מסוימת על האדם שמולכם...
מעיין: "ריגול תעשייתי".

את תהליך הריגול הזה כדאי לכם לבצע בשלב הראשוני של קבלתו לרשימת חבריכם בפרופיל. לא משנה אם אתם אלו שמזמינים, או אלו שמאשרים. כל אדם שנכנס אליכם לרשימה חייב להיות ממוין ומייד מקוטלג ברשימה שמתאימה לו.

כאשר האנשים הזרים האלו, שהסכמתם לקבלם לרשימת חבריכם, ממוינים, יש באפשרותכם לתקשר איתם בהתאם לתכנים שמעניינים אותם, או אתכם. תוכלו לדוור אליהם רק מה שנכון לדוור אליהם, ולא להציף אותם במסרים שממש לא מתאים להם לקבל.

לדוגמה:
אם את דולה, שעובדת באזור המרכז, רצוי שלא תשלחי הזמנה להרצאה בנושא לידה לגבר בן 50+ שגר בירושלים.
נכון שאולי יש לו אחיינית מהמרכז, בהריון, אבל הסיכוי שתעצבני אותו במשלוח ספאם שכזה, ישכיח ממנו את האחיינית, והוא יבחר להסיר אותך מרשימת חבריו.
לעומת זאת, תוכלי לכתוב פתק או מאמר בנושא ** דודים ואחייניות **, ולשלוח אליו... ומן הפתק לצרף לינק האומר:
גם אתה יכול להיות דוד מושלם: דולה כמתנת לידה מהדוד......

במילים אחרות:
התקשורת החברתית היא היכולת שלך, המשווק, לדבר אל הלקוחות שלך, לכל אחד בנפרד, לפי הצרכים שלו. קוראים לזה ** פילוח **.

הרשימות שלכם, הם הפילוח האישי שלכם.... כל חבר ניתן להעביר מרשימה אחת לאחרת, או להכניס למספר רשימות (מה שלא רצוי, ועל כך ארחיב בדיון אחר).

שיעורי בית למי שעדיין לא הכין:
ליצור רשימות חברים.
(כל חבר שלא נמצא ברשימה מסודרת, הוא בעצם חבר שאין לך יכולת לעקוב אחריו, ולדוור אליו במקרה שהוא מתאים לקבל ממך מסרים שיווקיים).
אשמח לשמוע את דעתכם על הנושא... וגם שאלות ותהיות יתקבלו בברכה.



הצטרף עכשיו לדף שלי: מועדון חגיגה וירטואלית
המקום בו תקבל תשובות בכל הקשור לשיווק חברתי.
ותתחיל לקדם את העסק שלך בקצב שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה