פרטים עלי

התמונה שלי
בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, כל אחד יכול לעשות שיווק יעיל ומעצים לעסק שלו. בכל גיל ובכל תחום... כנס עכשיו לסדרת הטיפים החינמיים שלי בפייסבוק, הצטרף לקבוצה הפרטית של המועדון, ותתחיל לראות תוצאות... מייד!!!

איך ליצור שיתופי פעולה יעילים בפייס.


שיתופי פעולה לא חייבים להיות על בסיס כספי נטו.

הם יכולים בהחלט להתהוות כשימוש נכון בין הצרכים שלי ובין צרכים של מישהו אחר!!!

אין דרך טובה יותר מדוגמא:
חברתי שמרית ספקטור הינה מרפאה הוליסטית,
אשר מאוד אוהבת את המקצוע בו בחרה, וכמובן שמעוניינת להצליח בו.

שמרית כתבה פתקים מאוד מעניינים, אך חסרים בהם אלמנטים ויזואליים כמו תמונות מקצועיות.

כמובן שהיא יכולה לקחת מצלמה ולצלם בעצמה.
אך......
חברה אחרת שלי רותי כרמי כותבת ומוציאה לאור ספרי בישול.
לאחרונה השיקה ספר חדש ומרהיב בשם: "מסיבות-אוכל. יין.חברים"
בספרים שלה, וכך גם בדף הפרופיל שלה בפייס ישנן תמונות אוכל מקצועיות, ומאוד מעוררות תיאבון.

לשתיהן אינטרס אחד גלוי:
שיווק!!!!
אם שמרית תלווה מרותי תמונה מהממת ומקצועית, לפתק שלה, ותעשה לרותי תיוג לדף שלה, וכמובן תיתן קרדיט לצלמם/ת ולרותי....

שתיהן ירוויחו!!!!  


לשמרית יהיה פתק מושך ויזואלית
לרותי יהיה קישור קבוע לפתק בעל ערך.

שתיהן יכולות להפיץ את הפתק, כערך ללקוחות
והרווח הויראלי ברור לחלוטין!!!!!!!!








רוצה לקבל עוד טיפים לשיווק נכון בפייסבוק?


הצטרף אלינו:
ניצת אבא-
 מועדון חגיגה וירטואלית






פתקים נוספים שמתאימים למודל הזה:
איך ולמה לכתוב פתק.... 
איך לשמר זוגיות בזמן מחלה? 
* אמנים יצירתיים, מנצלים את השיווק החברתי בפייסבוק, לטובתם.




פוסטים נוספים בנושא: טיפים לשיווק יעיל בפייסבוק


הצטרף עכשיו לדף שלי: חגיגה וירטואלית ותוכל להתקדם בקצב שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה