פרטים עלי

התמונה שלי
בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, כל אחד יכול לעשות שיווק יעיל ומעצים לעסק שלו. בכל גיל ובכל תחום... כנס עכשיו לסדרת הטיפים החינמיים שלי בפייסבוק, הצטרף לקבוצה הפרטית של המועדון, ותתחיל לראות תוצאות... מייד!!!

קיבלת הזמנה לאירוע... איך מסתכלים על הדף?


היום הכנתי עבורכם סרטון.
לעיתים קרובות אני יוצרת דפי ארוע כמו למשל:

קורס בסיסי לשימוש שיווקי בפייסבוק

ותמיד מעדכנת את כל הפרטים הרלוונתיים:
* היכן הוא מתקיים, 
* באיזה תאריך ובאיזו שעה, 
* כמה עולה 
* ואפילו קישורים למקומות נוספים, כמו: 
לדף מפורט של תכני הלימודים, או קישור למאמר שמדבר על הנושא.

למרות זאת, באופן קבוע אנשים שואלים אותי שאלות כמו:
כמה עולה?
איפה וכמה זמן?
אני זקוק לפרטים נוספים כמו מה נלמד וכו...

הסיבה לשאלות האלו היא שהדף קצת קשה להבנה
ולא כולם מצליחים להבין איך מסתכלים עליו,
ומה הם קישורים/לינקים...
אז במיוחד בשביל אלו, יצרתי את הסרטון הבא.



אם אתם מוצאים אותו מועיל, אשמח כמובם שתשתפו את חבריכם,
ועוד יותר אשמח ,לדעת על כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה