פרטים עלי

התמונה שלי
בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, כל אחד יכול לעשות שיווק יעיל ומעצים לעסק שלו. בכל גיל ובכל תחום... כנס עכשיו לסדרת הטיפים החינמיים שלי בפייסבוק, הצטרף לקבוצה הפרטית של המועדון, ותתחיל לראות תוצאות... מייד!!!

הטיים ליין החדש של דף האוהדים

ממש בימים אלו עומדים להשתנות כל דפי האוהדים
לצורתם החדשה.
ב- 30.3.12 זה יקרה לכולם!!!
צפו בסרטון, ותוכלו להגיע מוכנים.
סרטון מס' 1


סרטון מס' 2




ממשק הפרופיל האישי בפייסבוק השתנה לאחרונה לתצוגת זמן הנקראת Time Line או בעברית "ציר הזמן". מה שמאפשר לגולש לצפות בפוסטים, אירועים והדגשים של בעל הדף על ציר הזמן. שינוי זה מאפשר להגיע לכל פוסט אפשרי ע"פ התאריך בו הוא פורסם.
בתאריך 30.3.12 יעברו גם הדפים עסקייים /אוהדים בפייסבוק לתצוגה של ציר הזמן. השינוי מתאפשר כבר עכשיו בחודש פברואר.
אמנם שני צירי הזמן דומים, אך כמובן שבדף העסקי ישנו ממשק ניהול רחב יותר.
 אסקור עבורכם את המהות של השינויים כאן:

תמונת הנושא-הקאבר (Cover: תמונת נושא היא בעצם הראי של העסק. גודלה: 851px X 315px. פייסבוק התנתה מספר חוקים לגבי השימוש בתמונה, ועל כך תוכלו לצפות בהרחבה בסרטון המצורף.
תמונת הפרופיל: זוהי התמונה הקטנה, שנמצאת בתחתית תמונת הנושא. גודלה: 180X180 פיקסלים. בה כדאי לשים את התמונה שלכם, של המקום או של הלוגו שלכם. 
טאבים (Tabs) : הטאבים החליפו את הלשוניות מהממשק הקודם. מוצגים ארבעה טאבים, את טאב התמונות לא ניתן להחליף במקום טאב אחר. אמנם כל האפליקציות עברו לממשק החדש ללא שינוי והם פועלים כראוי, אך מידות פריסת הטאב השתנתה (לטובה). יש יותר מקום להצגת העסק ולנראות משופרת. מומלץ לשנות את רוחב הטאב בהתאם למידות החדשות: 810 פיקסלים, כך שיכסה את כל השטח. תצוגת הטאבים על ציר הזמן קצת פחות גמישה, ולכן דאגו להציג את שלושת הטאבים החשובים ביותר שלכם בשורת הטאבים העליונה, ושנו את התמונה לויז'אל מושך להקלקה-גודל תמונת כפתורי הטאב 111X74 פיקסלים. (כיצד עושים זאת ניתן לצפות בסרטון)
אודות (About) : מיקום פיצ'ר זה בולט יותר מהממשק הקודם ומאפשר להוסיף קישור לכתובת אינטרנט. ניתן לכתוב טקסט של 180 תווים.
תצוגת דפי מידע : פיצ'ר חדש ומאוד חשוב. כל גולש יכול לצפות בחלק מנתוני הדף כמו: מתי דברו על הדף הכי הרבה, באיזו עיר והכי חשוב: מה חתך הגיל של עיקר הגולשים בדף. נתון זה יכול לחשוף דפים פיקטיביים שהשיגו גולשים בתרמית (גיל הגולשים צעיר מידי ואינו תואם את תוכן הדף)

ציר הזמן (Time Line) : הרבה מהפי'צרים הקיימים בציר הזמן של הפרופיל האישי קיימים גם בציר הזמן של דפי העסקים החדשים, להלן רשימה של העיקריים מביניהם :
1.      בעומדכם על פוסט מסויים מופיעים שני סמלים : עפרון וכוכב. העפרון מאפשר לערוך את הפוסט או להסירו מהטיים ליין. הפיצ'ר החדש כאן הוא האפשרות לנעוץ את הפוסט (PIN TO TOP) בחלקו העליון (בעברית: הצמד לחלק עליון) של העמוד, ללא קשר לגיל הפוסט. במשך שבוע מיום נעיצתו תוכלו לשוב ולנעוץ את הפוסט שוב ושוב.
2.      הדגשה (HIGHLIGHT) : פי'צר זה משקף את העדפתו של הפייסבוק כלפי הנושא הויזואלי: הפוסט גדל לכל רוחב העמוד.ועל ידי כך מקבל במה רחבה יותר.
      הגודל האידיאלי לתמונת רוחב מסך היא: 843X403 פיקסלים.
      לעומת הגודל של תמונה רגילה: 404X404 פיקסלים
פיצ'רים נוספים בכתיבת פוסט 
1.      ניתן לשנות את תאריך הפוסט ע"י הקלקה על סימן של שעון בתחתית. מה שמאפשר הוספה של אירועים שלא עודכנו בציר הזמן, בין שהתרחשו לפני יצירת דף העסק, או הפייסבוק, ובין ששכחתם לדווח עליהם.
2.      ציון דרך (Milstone) : פיצ'ר חדש המאפשר להגדיר פוסט כציון דרך חשוב בחיי העסק שלכם. בפעם הראשונה שתשתמשו בפיצ'ר הזה, תתבקשו לציין את תאריך הקמתו של העסק. ניתן לעדכן את תאריך הארוע, שמו ומיקומו, להוסיף סיפור מעניין ואפילו לצרף תמונה מתאימה.

בימים אלו עדיין ניתן להיתקל באגים רבים אשר יתוקנו (אנו מקווים) עד לביצוע השינוי הגורף בכל הדפים ב 30.3.2012.
אשמח לשמוע את דעתכם על הסקירה,
ולדווח לי אם תמצאו פיצ'רים נוספים שחמקו מעניי ונראה לכם שראוי להוסיפם.



2 תגובות: