פרטים עלי

התמונה שלי
בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, כל אחד יכול לעשות שיווק יעיל ומעצים לעסק שלו. בכל גיל ובכל תחום... כנס עכשיו לסדרת הטיפים החינמיים שלי בפייסבוק, הצטרף לקבוצה הפרטית של המועדון, ותתחיל לראות תוצאות... מייד!!!

פילוח שוק בפייסבוק



שאלת השאלות היא:


איך אמצא בפייסבוק
את הלקוחות שעשויים להתעניין במוצרים או השירותים
אותם אני מעוניין לשווק?
בכדיי שלא תבזבז את זמנך על חברים שלא תהיה לך איתם כל אינטראקציה,
יצרתי את הסרטון הבא, שעשוי לעזור לך לפלח את הגולשים בפייסבוק,
ולברור את אלו שעשויים לעניין אותך,
ובעיקר: 
אתה תעניין אותם!!!


אם מצאת את הסרטון כחיוני ובעל ערך,
באפשרותך  לשתף אותו על הקיר שלך בפייסבוק,
בכדיי שגם חבריך יוכלו להשתמש בפייסבוק בצורה יעילה ואפקטיבית.

תגובות, בקשות ושאלות
תוכל להוסיף כאן, מתחת לסרטון, או בדף שלי בפייסבוק:
ניצת אבא-מועדון חגיגה וירטואלית

רוצה גם אתה לעשות שיווק לעסק שלך בפייסבוק?
הפוסט הזה יכול מאוד לפקס אותך:

"לא מתאימה לי כל החשיפה הזו בפייסבוק... אני רוצה תכלס!! שיווק"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה