פרטים עלי

התמונה שלי
בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, כל אחד יכול לעשות שיווק יעיל ומעצים לעסק שלו. בכל גיל ובכל תחום... כנס עכשיו לסדרת הטיפים החינמיים שלי בפייסבוק, הצטרף לקבוצה הפרטית של המועדון, ותתחיל לראות תוצאות... מייד!!!

כמה טכניקות מתוחכמות להגיע לעדכונים המודגשים:

העדכונים המודגשים.... זה בדיוק המקום שאתה רוצה להגיע אליו!!!
למה?
כי מי שנמצא בחדשות המובילות, הוא זה שיכירו וימתגו אותו כבעל חשיבות, ידע, עניין וכו...

אז מה מראים לנו בדף הבית ב עדכונים המודגשים ???? 
את מה שפייסבוק חושב שהכי כדאי לך לדעת... 
ולפי מה הוא קובע את זה???? 
או.... את זה אני עומדת לחשוף בפנייך:

1. תכנים וקישורים של חברים שלי, שהרבה חברים משותפים עשו עליהם לייק ו/או הגיבו עליהם.

בדוגמא הזו נוכל לראות, שחברתי טל מורנו העלתה תמונה שזכתה להרבה תגובות ולייקים.

למה הפייסבור מציג בפניי את התמונה של טל? אמנם היא חברה וירטואלית שלי, אבל
אנחנו ממש לא בקשר!

ראשית: יתכן מאוד שטל מתעניינת בי, ובודקת את הפוסטים והסטטוסים שלי.
שנית: הפייסבוק חושב לעצמו, שזה לא בסדר שאנחנו לא בקשר, ולכן, כדאי שאהיה יותר מעודכנת.
שלישית: כמה וכמה חברים משותפים שלנו מצאו את התמונה מעניינת, אז כנראה שפספסתי משהו, שכדאי שאבדוק!

2. תכנים וקישורים של חברים של חברים שלי, שהרבה חברים משותפים עשו עליהם לייק ו/או הגיבו עליהם.
וזו בעצם ההפצה הכי משמעותית עבורינו!!!
שימו לב:
לבנת סדן, איננה חברה שלי!!!
לימור ינונן, וחברים משותפים נוספים שלי ושל לבנת, הגיבו על התמונה של לבנת,
בנוסף לכל התגובות לתמונה.
אם כך... (חושב לו הפייסבוק) יש סיכוי סביר מאוד, שלבנת ואנוכי מכירות זו את זו,  אך טרם מצאנו אחת את רעותה בנבחי הפייסבוק.
מבחינת הפייסבוק, זהו הפסד מחריד, ועל כן הוא מצא לנכון להציג בפני את התמונה הזו.


3. תכנים של חברים שאנחנו בקשר רציף איתם:














אנו רואים שהסרטון שחיים הוסיף, לא זכה לתגובות או לייקים, מהרגע שהעלה אותו לקיר שלו!!!
אם כך..... למה אני רואה אותו בחדשות המובילות שלי?????
הפייסבוק יודע שחיים ואני בקשר מאוד הדוק, ותכנים שאנו מעלים, זוכים לתגובות מצד שניינו.
ועל כן, הוא דואג שאצפה בתכנים שחיים מעלה, גם אם לא זכו לשום תגובה.

4. שיתוף ותגובה על הקיר.... פרגון בכל הכח!!! 



 כאשר אתם עושים שיתוף על הקיר שלכם, לתכנים של חברים, ואף כותבים על כך משהו, החברים שלכם וגם החברים שלהם יוכלו לראות את כל מי שעשה שיתוף לאותו התוכן...
זהו פרגון מאוד נחמד, שיכול להואיל לבעל התוכן, מאוד מאוד!!!!!!!!


אז עכשיו אתה בוודאי חושב לעצמך:
איך אגרום לכך שאנשים יגיבו לתכנים שלי, כדי שגם החברים שלהם יוכלו לראות ולהגיב עליהם?

על כך סיפרתי בהרחבה בפוסטים הבאים:

האגו, הסופר אגו והדרך אל הבאז....


אם אהבת את התוכן,
אתה כמובן מוזמן לעשות שיתוף על הקיר שלך בפייסבוק,
להגיב ולעשות לייק, בכל מקום מתאים,

וולהמשיך ולעקוב אחרי במועדון:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה