פרטים עלי

התמונה שלי
בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, כל אחד יכול לעשות שיווק יעיל ומעצים לעסק שלו. בכל גיל ובכל תחום... כנס עכשיו לסדרת הטיפים החינמיים שלי בפייסבוק, הצטרף לקבוצה הפרטית של המועדון, ותתחיל לראות תוצאות... מייד!!!

צ'אקרה שניה



כתום


ממוקמת במרכז הבטן מתחת לטבור. מקושרת עם הצבע הכתום. מרכז אנרגיה זה פחות דחוס מן הראשון, ככל שהצ'אקרה גבוהה יותר כך צפיפותה יורדת. גיל ההתפתחות בין 3-5 ל- 8 שנים.

נושאים: יצירתיות, יחס לאנשים ולחברה, מיניות, כיבוש, דחפים ורצונות, חיוניות, חופש, תנועה, טבע, ספורט, מרחב. מרכז הרגשות הקדומים,מסמלת שינוי ואינדיווידואליות והבנת ייחודיות האחר. מקושרת עם יסוד המים.

מזלות: מאזניים: מערכת יחסים שוויונית, חושניות, יצירתיות ואינדיווידואליות. סרטן: עושר רגשי, פריון וקבלה. עקרב: תשוקה מינית וחושניות.

במצבי חוסר איזון נמצא פיזור, חוסר מנוח (עד היפראקטיביות), עצבנות, קשיי ריכוז, תשוקה מינית מוקצנת, צורך בשינוי בלתי פוסק ותזזיתיות או לחילופין, חוסר שמחת חיים, פחד משינוי, היעדר ביטוי מיניות, הסתגרות והימנעות מהחיים.

במצבי איזון נמצא גיוון, סקרנות, התחדשות, כישרונות, גיוון, סקרנות, חופש, עצמאות, קליטה מהירה, שפע (שמעבר להישרדות), קשר טוב עם ילדים, שמחת חיים וחיוניות.


שאלות מנחות:

* מהן האמונות לגבי שפע?

* האם התנועה בחיים מאוזנת? מהו הקצב? התקדמות וצמיחה לעומת תזזיתיות וחוסר מנוח.

* עד כמה נותנים ביטוי וחופש ליצירה, אמנות, יצירתיות?

* האם קיימת תשוקה מינית? האם יש צורך בכיבוש מיני אינטנסיבי?

* האם ישנה ויטליות, חיוניות, סקרנות ושמחת חיים לעומת הסתגרות וחוסר אנרגיה?
כתום – נתפס כמסמל אופטימיות ושמחת חיים, חום, התלהבות ויצירתיות, צבע תוסס ומתסיס ומעלה מוטיבציה (לא מומלץ להיפראקטיביים), צבע ממריץ. מעורר הפרשות ויציאת פסולת וחומרים מהגוף , מעניק אומץ וכוח, נותן תחושה של ביטחון פנימי ומסייע בהתגברות על משברים, מעניק יצירתיות ושמחה, התנקות גם רגשית וגם פיזית,משחרר עצבות. כתום עוזר להעלות דברים מהתת-מודע למודעות. מחזק את הגוף האתרי. מסייע לבריאות הגוף.

בתפישה אינדיאנית שמאנית – כתום מייצג למידה מתוך אהבה (צהוב) ואמונה (אדום).

בתפישה סינית – צהוב מייצג את אלמנט האדמה הקשור לבריאות, גם כתום וחום.

בתפישה קוריאנית – קשור לכוח הנשי בטבע (יין), כוח הבריאה. מומלץ להרגעה של שרירים תפוסים. אכילת ירקות ופירות כתומים מחזקת את מערכת החיסון ונלחמת בסרטן.

טיפ: תחתונים כתומות יקלו על מחזור, עצירות.

לחולשה כללית מומלץ לאכול כתומים – דלעת ודלורית, בטטה וגזר.

להמנע משינה על מצעים או בפיג'מה כתומים.

צבע משלים: כחול

תמציות ארומטיות: רוזמרין, רוז, ילאנג ילאנג, סנדלווד, ערער ויסמין.


דמיון מודרך : אור הירח, בעיקר מלא ומאיר (המשפיע על יסוד המים) מגע עם מים זורמים.

מוסיקה: זורמת, סוחפת, קלילה ומלאת שמחת חיים. צלילי מיים זורמים וציוץ ציפורים, מוזיקת פופ, מוסיקה מזרחית.

מדיטציה: ניקוי הצ'קרה. מדיטציה בתנועה בהובלה של תנועות האגן, עם כדור האור הכתום.

מנטרה: VAM

צליל: או O בחולם, צליל מעט גבוהה מצליל הצ'קרה הראשונה.

תגובה 1:

  1. הצבע הכתום מקושר למים. בציורים הוא מבטא את השינוי והטרנספורמציה בחיים. כמו שלוקחים מים ומעבירים אותם ממיכל למיכל משתנה צורתו של המים כך אדם שבוחר לצייר בצבע הכתום עובר שינויים.
    בשל הרגישות והגמישות של המים, אנשים שבוחרים בצבע הכתום בכמות גדולה הם אנשים שזקוקים לשינויים רבים כדי לשמור על איכותם, מים עומדים יוצרים ביצה כך אנשים שבמהותם הם כתומים והם לא ישנו וישתנו ירגישו כמו בתוך ביצה.

    השבמחק